vendredi 25 mars 2011

Göt2b products review !!

Smooth poperator
Soothing lustre lotion
Lotion lissage et luste : It worked !! It's the only staightening lotion I ever have, but it work ! It doesn't no miracles if you have big curly hair, but after using you staight iron, you rub this in you hair and it will even more staightening them ! And it stays all day ! Lustre ? Yes, a little bit ! But what I like so much about it also is that it smells sooo good ! Like, flowers and sugar mmmm, I have compliment on the smeel everytime :) Its kind of a strong sernt so don't wear perfume with it or maybe just a little bit on your wrist ! And the bottle is so cute with the little plastic jewels on it no ? :) http://www.got2b.no/index.php?id=251
Ca marche ! C'est le seule produit lissant que j'ai eu mais ca marche ! Ca fait pas des mirable sur des cheveux ultra bouclé mais apres s'être lissé les cheveux tu en met et ca fait un résultat encore plus lisse :) Et ca reste toute la journée ! Lustre ? oui, un peu ! Mais ce que j'aime tellment c'est que ca sens tellement bon ! Fleur sucré mmmm, j'ai des compliment sur ca à tout coup :) Ca sens quand même beaucoup alors ne pas mettre de parfum avec, ou sinon seulement sur vos poignet. Et la bouteille est cute avec la chaine et les p'tit bijoux de platique non ? :)

Fat-tastic
collagen
collagène
thickening jairspray
Vaporisateur épaissisant : Don't buy it !!! It leaves your hair sticky, like dirt, ewww I don't like it ! I used it only 2 times!
N'acheter pas ca ! Ca laisse les cheveux collant, comme dégueu, eww je l'aime vraiment pas ! Je les seulement utilié 2 fois !

Dazzling shine SPRAT lustrant
Endless shine - d-fris polish
Éclat infini - Défrise fait briller : I didn't see a big deference ! I used it 2-3 times, but it's winter so... Im gonna let it a chance in the summer, it will probably work better :)
J'ai pas vu de gros résultat , j'ai l'ai utiliser 2-3 fois, mais vu que c'est l'hiver, mmm, je vais lui laisser ca chance cet été, ca risque plus de marché :)

Aucun commentaire:

Publier un commentaire